Telefon Santrali Sistemleri

İşletmeler için iletişim oldukça önemli bir husustur. Hem firma ve işletme içinde hem de müşteriler ile kurulan iletişimin en doğru şekilde olması gerekir. En popüler iletişim aracı hala telefonlardır. Markaların telefonları sıradan bir şekilde yanıtlaması kurumsal yapıyı zedeler.

Kurumsal firmalar telefon santrallerine ihityaç duyar. Kurulan bu sistemler sayesinde şirket içinde haberleşme kolaylaşır. Şirket çalışanlarının masasında yer alan her bir telefon için dahili numara belirlenir. Personeller bu numara ile rahatlıkla iletişime geçebilirken dışarıdan gelen aramalar da bu dahili numaralara aktarılabilir.

Telefon Santrali Çeşitleri Nelerdir?

Analog santraller işletmelerde en çok tercih edilen sistemlerdir ve maliyeti çok düşük olur. Firmalar bu sistemi rahatça kullanabilir.

IP santraller de telefon santralleri arasındadır. IP santraller analog santrallerin gerçekleştirdiği temel işlemleri rahatlıkla gerçekleştirirler. Kurulumu biraz daha maliyetlidir. Onarım ve bakım daha kolaydır.

Diğer bir seçim ise sanal santraldir. Bu santral sisteminde fiziksel bir kurulum söz konusu olmaz. İnternet üzerinden çalışan bir santral sistemidir.

Telefon Santrali Faydaları Nedir?

Telefon santralleri kurulduktan sonra iletişim ücretsiz olur. Kurulan ağ üzerinden iletişime sağlanacağı için herhangi bir ücret durumu olmaz. Müşterileri iletişim yapısı üzerinden karşılayıp, bilgilendirebilir ve yönlendirebilirsiniz.

Yeniyalı Mah. Milli Egemenlik Cad. Yarımca Küçük Sanayi A Blok No: 4/A2 İç Kapı No: 202 Körfez/KOCAELİ
+90 262 527 88 18
+90 530 236 28 72